welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Monday, February 7, 2011

harga minyak akan naik selepas merlimau

keadaan dimesir dijangkakan akan terus melonjakkan harga minyak dipasaran dunia. semalam minyak telah mencecah 100 usd setong. berita yang paling menggembirakan bagi umno. mael sabri telah beberapa bohong kepada rakyat malaysia semalam sekali lagi menipu dan berbohong kepada rakyat malaysia yang kerajaan malaysia mampu menahan asakan kenaikan harga minyak. dan terus mengekalkan harga diesel dan minyak petrol 95. krisis mesir akn terus melonjakkan harga pasaran minyak.petronas akan mengaut keuntungan berbillion ringgit keuntungan. umno pasti terus menahan asakan kenaikan harga minyak ini sehingga tamat prk merlimau. mereka tak mahu ada modal buat pembangkang. kenaikan ini akan ditahan sehingga umno menang di merlimau. jika umno menang dengan majoriti yang lebih besar bermakna harga minyak akan naik 20 sen keatas.


mael sabri akan terus bercakap bohong kerana sebagai menteri yg sentiasa gagal mengawal apa apa dan memberikan manafaat kepada rakyat malaysia. menteri yang paling banyak sekali berbohong dan menipu rakyat malaysia adalah mael sabri. kenyataan media mael sabri akan terus disimpan dan akan dihumban apabila minyak naik harga nanti. umno sudah tiada maruah dalam mempertahankan kepentingan rakyat malaysia dan akan menaikkan harga minyak sehinggakan rakyat malaysia akan memberikan subsidi kepada kerajaan umno malaysia. satu perkara yang paling unik berlaku dimalaysia. rakyat bersusah payah kepada kerajaan yang dipilih dan disokong. betapa bangang dan bahalolnya rakyat malaysia yang memilih kerajaan yang terpaksa disubsidikan oleh rakyatnya sendiri. itulah yang berlaku dimesir sekarang. pemerintah hidup terlampau mewah dan mampu makan apa saja sedangkan rakyat hanya memakan roti pasir. kekejaman akan terus melampau lampau. polis dan tentera dijadikan penahan untuk menahan asakan rakyat supaya mereka berundur.


melayu umno akan terus mempertahankan kerajaan yang korupsi ini, kroni akan terus membayar sebanyak mana yang diperlukan oleh kerajaan umno malaysia. selepas pru yang akan datang berlipat kali ganda harga barang akan menaik. kerajaan umno dengan muka selamba akan berkata, terpaksa menaikkan harga barang kerana barang tiada dalam pasaran. kenaikan harga minyak tidak dapat dibentung kerana krisis yang melampau dimesir. subsidi minyak terpaksa dikurang kerana suatu hari nanti petronas tak akan lagi menjadi pengeskport minyak tetapi menjadi pengimport minyak. sebelum itu berlaku, kerajaan umno malaysia yang bangang akan terus menaikkan harga minyak melepasi harga didunia. harga minyak malaysia adalah yang paling mahal walaupun malaysia masih lagi mengeksport minyak, kalau dah kering telaga minyak malaysia berapa ratus kali naik akan dibuat oleh kerajaan umno malaysia yang bangang dalam memerintah malaysia.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP