welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Monday, February 14, 2011

24 februari 2011 pengumuman calon merlimau

calon pas untuk merlimau telah dipilih oleh majlis syura dan akan diumumkan dalam satu majlis di markas PAS merlimau. samada calon muslimin dan muslimat tidak diketahui dan hanya diketahui pada 24 februari ini. segala gerak kerja sudah berjalan sekarang. pas terengganu akan berkampung lagi dimerlimau. jentera penerangan akan mempersiapkan diri untuk hadir dan sebagai asas latihan untuk menghadapi pilihanraya umum yang akan datang. datang ke merlimau sebagai latihan untuk pertugas pertugas pilihanraya umum diterengganu. skala besar akan hadir dan akan diulang lagi di kerdau yang semakin menghampiri sempadan. Dun kerdau dijangka akan berlangsung dalam bulan mac kerana jangkamasa yang mendesak sekarang. umno terpaksa berfikir dengan waktu kerana dalam masa yang sama pilihanraya juga akan berlaku di sarawak. king taib memud akan bertanding lagi.

prk merlimau sekali lagi akan mempertemukan umno dan pas. dikerdau juga pas dan umno juga akan beradu nasib atas status quo. kerdau dilihat sebagai tempat berpotensi untuk pas meraihkan kemenangan menengok kepada majoriti yang berkurangan setiap kali pru berlangsung. pas perlu hadir dan bertarung dikerdau kerana majoriti penduduknya melayu dan beragama islam. kawasan pas adalah dikawasan majoriti melayu dan amat diperlukan undi melayu untuk pas lebih dominan dimasa depan. umno masih dilihat mampu mengikat minda melayu supaya terus menjadi penyokong dan pengundi tetap mereka. peningkatan undi pas setiap kali pru lebih memberikan tekanan kepada umno. tiada tempat pengundi pas berkurangan. cuma kenaikannya mendadak atau secara biasa. dari segi logiknya umno tak boleh mendabik dada yang mereka masih memonopoli kawasan pengundi melayu. kerdau pasti menceritakan lebih menarik. merlimau sudah bermula dengan cerita menarik. projek pokok limau berbuah lebat dipohon setelah ditanam hanya 2 hari telah mengeluarkan buahnya. saksikan keajaiban merlimau nanti.

2 comments:

goodlistener February 15, 2011 at 6:58 PM  

SAMA ADA DIUMUMKAN KE ATAU TIDAK, KEPUTUSAN DAH PASTI BAHAWA CALON PAS (PARTI AJARAN SESAT) AKAN TEWAS DGN PERTAMBAHAN MOJORITI OLEH BN. SEDARLAH PEMIMPIN PAS BAHAWA KAFIR LAKNAT JE YG SEDIA MEMBERIKAN UNDI KPD GROUP PORK NAJIS. PAS BUKAN MELAYU JADI SEBAIK BAIKNYA PENGUNDI BERIKAN UNDI KPD CALON BN . YG PASTI, MERLIMAU TIDAK AKAN MENJADI SPT KELANTAN DI MANA SERAMBI MEKAH YG TANDAS NYA KOTOR DAN JLN BERLUBANG LUBANG DI DUN YG DIWAKILI OLEH MB KELANTAN SENDIRI IAITU PORK NAJIS.

kk February 15, 2011 at 7:48 PM  

CELAKA PENCACAI DAN BARUA UMNO ADA JUGAK BACA BLOG INI RUPANYA. PARTI UNTUK MAKAN NAJIS ORANG YANG MENGHARAPKAN UNDI KAFIR LAKNATULLAH, MCA TU ISLAM MCA GOODLISTENER, MAKAN BABI HALAL APANYA, MINUM ARAK HALAL, TENGOK CHUA BERZINA SUKA BUKAN MAIN LAGI. SETAKAT TANDAS KOTOR TAK LAH SECELAKA HATI ORANG UMNO, SANGGUP BERZINA DENGAN MCA DEMI DAPATKAN UNDI. PERDANA MENTERI PUN BAGI JE BINI PELUK SALMAN KHAN TU DIHALAKAN. DIHALAKAN OLEH UMNO CELAKA. UMNO BUKAN PARTI ISLAM DIA PARTI PELACUR. LACUR SEGALANYA TERMASUK HALAKAN RASUAH DAN BERZINA, KASIHAN JADI PENYOKONG UMNO BANGANG TAHAP LEMBU

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP