welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Monday, September 20, 2010

berahim ali keluarkan nas

setiap kali tok guru nik aziz memberikan kenyataan tentang apa jua pasti ada ulasan dari berahim ali yang sudah tak laku dipasaran. jenama perkosa yang dibawanya sudah menjadi malapetaka kepada dirinya dan juga ngo yang dipimpinnya. berahim ali sudah kehabisan modal untuk berbicara akhirnya mengeluarkan nas untuk kepentingan peribadinya sendiri. berahim ali yang diludah dan diterajang oleh SUA umno cuba menarik perhatian diakhir akhir usaha untuk bertanding dalam pru yang akan datang. berahim ali dah menjadi anjing kurap yang menyalak tak kira siang dan malam demi menyambung nyawa politiknya yang sudah sampai dihalkum. semua orang umno kecuali dinegeri kelantan perkosa ditolak oleh orang umno kerana umno tahu berahim ali lebih hina dan keji dari mereka.

berahim ali mengatakan bahawa tok guru membawa bencana kepada kaum melayu, sejarah membuktikan bahawa yang bercakap seperti sesumpah boleh bertukar rupa adalah berahim ali. berahim ali boleh berubah rupa dan bentuk kalau perlu boleh bertukar menjadi katak yang gemuk dan hodoh. apa cara jua kenyataan berahim ali sekarang adalah sekadar cubaan untuk memberitahu kepada umum yang dia masih lagi ada. salakan makin nyaring tapi semakin dihalau orang kerana penuh dengan kurap panau dan segala penyakit yang mengotorkan siapa yang mendekatinya. berahim ali hari ini dah boleh mentafsir ayat quran dengan fasih dan boleh menyebut ayat ayat alquran untuk kepentingan peribadinya. berahim ali dah teror rupanya dengan bahasa alquran selepas bertenggek di serambi pas.
daripada berahim ali terus menerus memperbodohkan dirinya yang sedia bodoh, berahim ali perlu mengemaskini dah kain baju untuk lari dari kawasan pasir mas kerana pas dah berlepas diri dan umno dah siap ludah berahim ali. perkosa akan dikenang sepanjang zaman sebagai ngo yang bongok kerana mengambil seorang yang tidak bermaruah dan tidak pernah ada intergriti sepanjang beliau berpolitik. berahim ali hanya memperkudakan perkosa untuk dirinya sendiri dan berharap semoga umno masih sudi menjadi cina buta selepas dia bertalak tiga dengan barisan nasional. dibuang dan dihina tapi masih menggilai janda lama. itulah berahim ali tiada maruah dan tiada segalanya dalam hidup. baik jadi bangkai dari terus menerima kutukan dan kritikan yang tiada penghujungnya.

2 comments:

anis September 20, 2010 at 11:01 PM  

Pak Brahim dah kering idea. Percaya atau tidak, PRU13, Ibrahim akan btanding, yg pasti wang ptaruhan habis giler krna undi dibawah 700 org, itupun org pkasa.

kk September 22, 2010 at 10:34 AM  

dh itu aje yg tinggal perkasa digunakan nak pergi kemana lagi pak berahim. semua dh tutup pintu, nyawa politik dh nazak sgt dah

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP