welcome to www.kayukelat.blogspot.com

Sunday, March 21, 2010

tulang besi berchatting dengan papagomo

tulang besi setelah gagal dalam usaha menjatuhkan presiden, timb.presiden dan juga timb, mursyidul am pas telah melancarkan lagi satu serangan kepada pas. cerita dia dalam web perisik rakyat dibawah kelolaan poji telah menyiarkan dan petikan dari berbalas email kononnya puak puak pas terengganu telah meminta tolong blogger umno iaitu papagomo. secara teorinya memang nampak puak pas terengganu yang meminta tolong blogger umno yang bangang itu, bila baca berulang kali, ini hanyalah tektik tulang besi dalam usaha usaha terakhir beliau mengfitnah dan menyebarkan berita berita jahat kepada pemimpin pas pusat.



selalunya berita yang dikeluarkan oleh papagomo adalah sumber berita yang tidak sahih, penipu, fitnah dan sebagainya, tetapi oleh kerana mahu diangkat menjadi berita dan kononnya pihak blogger pas (bca geng terengganu) yang takut dengan tulang besi, berita berdailog dengan papagomo dijadikan berita sensasi. kononnya geng terengganu begitu terdesak kerana pendedahan tulang besi, hebat apanya sumber berita fitnah mula diambil dan dijadikan sumber berita yang sahih dan berintergriti. oleh kerana sokongan kepada tulang besi dan mulai surut kerana pendedahan pendedahan fitnah kepada pas mulai disedari, mahu tidak mahu tulang besi terpaksa copy and paste sessi berdialog dengan papagomo.



selama ini papagomo sentiasa memberikan berita fitnah kepada pembaca laman webnya. kalau inilah tarbiyyah yang diajarkan oleh kitab mastika hadith keluaran kerajaan umno, amat malang siapa yang terus tertipu dengan agenda tulang besi. dan dari berbalas email yang dimuatkan dalam blog perisik rakyat boleh dikatakan tulang besi mendapat maklumatnya dari papagomo. tak lama lagi boleh le papagomo gomo terus tulang besi. dulu sesiapa yang berhubung dengan blogger umno dituduh nak peluk umno nak cium umno, bila sendiri berhubung tak apa pulak. ini perjumpaan dalam gelap papagomo dengan tulang besi, rupanya hati tulang besi dah menjadi hati umno. sampaikan maklumat dari papagomo diiktiraf berita sahih.



dalam ulasan yang sama pembaca boleh mulai menilai siapa nazree gerak, siapakah nazree sebenarnya, sampaikan tulang besi mengatakan nazree pernah menolong geng geng pas dalam usaha menjatuhkan mb selangor. kalau inilah orang yang membuat aduan kepada sprm mengenai kes lembu dahulu, apakah nilai orang ini dalam memberikan keterangan kepada pas dan menjadi saksi kepada tulang besi. nazree tidak mempunyai intergiti dalam memberikan penjelasan kepada badan disiplin pas. rupanya nazree gerak pernah menjalankan usaha usaha jahat untuk menjatuhkan mb selangor, khalid ibrahim.



tanpa tulang besi sedari, tulang besi telah memecahkan rahsia nazree kepada umum, niat jahat tulang besi kepada pas telah terbukti, beliau mengambil saksi untuk membenarkan beliau dalam aduan salah laku pemimpin adalah saksi jahat dan pengfitnah kepada pas. nazree pernah menolong seseorang yang dikatakan geng pas dalam usaha menjatuhkan mb selangor. nazree gerak boleh dibuang daripada dipanggil menjadi saksi kerana beliau sendiri bersubahat dalam menjatuhkan mb pakatan rakyat. tulang besi mungkin bersekali dalam usaha usaha menjatuhkan mb selangor dan juga exco selangor hassan ali, musuh no wahid tulang besi.


rasanya geng terengganu tidak perlu pertolongan untuk menyerang tulang besi sebab geng terengganu mempunyai maklumat sahih dan benar mengenai tulang besi, tanpa papagomo pun geng terengganu boleh gomo gitu je tulang besi. maklumat-mklumat kerja kerja jahat dan fitnah tulang besi kepada geng terengganu telah banyak sampai ketangan geng terengganu. ramai geng blogger bersedia mendedahkan siapa tulang besi yang mana tulang besi makin terpinggir dari geng erdogan yang tulang besi anggotai. berlindung sementara di balik blogger task force 13 sementara. task force 13 pun akan dihancurkan sedikit masa lagi. kerja kerja jahat dan fitnah task force 13 akan dilenyapkan apabila aduan tulang besi dan abdullah karim dibakulsampahkan oleh badan disiplin. pembersihan task force 13 dalam harakah sedang giat dijalankan, semoga racun rumpai yang disembur kedalam task force 13 cepat meresapkan dan dapat dihapuskan sebelum PRU 13 ini.

0 comments:

Post a Comment

  © Blogger template PingooIgloo by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP